Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. OK

Aktuality

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

Právě zimním provozem poškozené vozovky jsou společně s únikem či podhuštěním pneumatiky, nevhodně použitou pneumatikou či jinou chybou řidiče podle zkušeností asistenčních společností nejčastějšími příčinami defektů pneumatik, či přímo navazujících dopravních nehod. „Pokud vozidlo najede do výmolu a poškodí se tím pouze pneumatika, pak tento incident hodnotíme jako defekt pneumatiky. Motoristé již nemají povinnost vozit v autě rezervu, proto pomalu klesá počet defektů pneumatik, které lze řešit na místě výměnou poškozeného kola za rezervu. Pokud se při defektu poškodí jakákoliv další část vozidla včetně například samotného ráfku kola, tak to již hodnotíme jako havárii. Havárií může skočit i nezvládnutí vozidla při smyku na zbytcích posypových materiálů, proto by motoristé měli být v tomto období zvláště opatrní,“ vysvětluje Petr Bold, prezident ČAAS.  

 

Další články

Češi se vrátili auty do tradičních dovolenkových destinací,...

20/09
2022

Autem do Chorvatska nebo za turistickými lákadly do sousedních zemí – tak vypadala letošní dovolená českých motoristů z pohledu...

ČAAS je připravena pomoci po požáru v Hřensku

03/08
2022

Všechny společnosti sdružené v ČAAS jsou připraveny pomoci v době po požáru, pokud to situace bude vyžadovat. Členové jsou přip...

Novinky z asistenčních společností

01/08
2022

Klient Global Assistance byl s rodinou o prázdninách na dovolené v kempu v zahraničí a v areálu se rozšířila střevní viróza.

Víte, že

až 13 % rekreačních sportovců

způsobilo druhému škodu na zdraví nebo na majetku, která přímo souvisela s jejich sportovní činností? Nejčastěji šlo o zranění při lyžování, cyklo či inline stezkách či v bazénech. Náklady na úhradu škod při sportu činí stovky tisíc korun.

Naši členové

Euro Center Prague europ assistance global assistance allianz