Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. OK

Aktuality

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

Právě zimním provozem poškozené vozovky jsou společně s únikem či podhuštěním pneumatiky, nevhodně použitou pneumatikou či jinou chybou řidiče podle zkušeností asistenčních společností nejčastějšími příčinami defektů pneumatik, či přímo navazujících dopravních nehod. „Pokud vozidlo najede do výmolu a poškodí se tím pouze pneumatika, pak tento incident hodnotíme jako defekt pneumatiky. Motoristé již nemají povinnost vozit v autě rezervu, proto pomalu klesá počet defektů pneumatik, které lze řešit na místě výměnou poškozeného kola za rezervu. Pokud se při defektu poškodí jakákoliv další část vozidla včetně například samotného ráfku kola, tak to již hodnotíme jako havárii. Havárií může skočit i nezvládnutí vozidla při smyku na zbytcích posypových materiálů, proto by motoristé měli být v tomto období zvláště opatrní,“ vysvětluje Petr Bold, prezident ČAAS.  

 

Další články

Koronavirus ze silnic motorky nevyhnal, asistenční...

22/04
2021

Pandemie v minulém roce neomezila vyjížďky motorkářů, podle členů ČAAS, kteří zasahují také u nepojízdných motorek. V loňském r...

Deník Aha! - Pozor na výmoly po zimě

18/03
2021

Na problémy, které motoristům způsobují výmoly po zimě, upozornil také deník AHA!. Článek včetně vyjádření prezidenta ČAAS, Pet...

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

09/03
2021

Zatímco zima pomalu končí, problémy řidičům přidělávají nově vzniklé výmoly a zbytky posypových materiálů na silnicích. Právě t...

Víte, že

až 90 % klientů,

kterým se v zahraničí stane úraz, využije službu asistence své pojišťovny?

Naši členové

Euro Center Prague europ assistance global assistance allianz