Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. OK

Aktuality

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

Právě zimním provozem poškozené vozovky jsou společně s únikem či podhuštěním pneumatiky, nevhodně použitou pneumatikou či jinou chybou řidiče podle zkušeností asistenčních společností nejčastějšími příčinami defektů pneumatik, či přímo navazujících dopravních nehod. „Pokud vozidlo najede do výmolu a poškodí se tím pouze pneumatika, pak tento incident hodnotíme jako defekt pneumatiky. Motoristé již nemají povinnost vozit v autě rezervu, proto pomalu klesá počet defektů pneumatik, které lze řešit na místě výměnou poškozeného kola za rezervu. Pokud se při defektu poškodí jakákoliv další část vozidla včetně například samotného ráfku kola, tak to již hodnotíme jako havárii. Havárií může skočit i nezvládnutí vozidla při smyku na zbytcích posypových materiálů, proto by motoristé měli být v tomto období zvláště opatrní,“ vysvětluje Petr Bold, prezident ČAAS.  

 

Další články

Čechy láká zahraniční dovolená více. Asistenční společnosti...

21/07
2021

Letošní letní sezóna je velice specifická kvůli pravidlům pro cestování, které se rychle mění a jsou odlišná pro jednotlivé zem...

Asistenční společnosti pomáhají v tornádem poškozených...

29/06
2021

Členové České asociace asistenčních společností upravili svůj režim, aby dokázali okamžitě reagovat na zvýšenou poptávku po asi...

Cyklisté asistenci zatím příliš nevyužívají, mohou to změnit...

31/05
2021

Pandemie zvýšila zájem Čechů o cyklistiku, často jako alternativní možnost aktivního trávení volného času bez přístupu na uzavř...

Víte, že

až 90 % klientů,

kterým se v zahraničí stane úraz, využije službu asistence své pojišťovny?

Naši členové

Euro Center Prague europ assistance global assistance allianz