Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. OK

Aktuality

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

Právě zimním provozem poškozené vozovky jsou společně s únikem či podhuštěním pneumatiky, nevhodně použitou pneumatikou či jinou chybou řidiče podle zkušeností asistenčních společností nejčastějšími příčinami defektů pneumatik, či přímo navazujících dopravních nehod. „Pokud vozidlo najede do výmolu a poškodí se tím pouze pneumatika, pak tento incident hodnotíme jako defekt pneumatiky. Motoristé již nemají povinnost vozit v autě rezervu, proto pomalu klesá počet defektů pneumatik, které lze řešit na místě výměnou poškozeného kola za rezervu. Pokud se při defektu poškodí jakákoliv další část vozidla včetně například samotného ráfku kola, tak to již hodnotíme jako havárii. Havárií může skočit i nezvládnutí vozidla při smyku na zbytcích posypových materiálů, proto by motoristé měli být v tomto období zvláště opatrní,“ vysvětluje Petr Bold, prezident ČAAS.  

 

Další články

Chystáte se na lyže do zahraničí? Dejte si pozor na praktiky...

23/01
2025

Každou zimní sezónu vyráží tisíce českých lyžařů na zahraniční sjezdovky. I přes veškerou opatrnost však může dojít ke zranění,...

Asistenční společnosti v pohotovosti i během Vánoc

20/12
2024

Vánoční svátky by měly být časem klidu a pohody, ale nečekané havárie v domácnostech mohou tyto chvíle rychle narušit. I během ...

Česká asociace asistenčních společností zvolila své vedení

21/10
2024

Do čela České asociace asistenčních společností (ČAAS) byl opět zvolen Marek Jaroš (Global Assistance).

Víte, že

až 90 % klientů,

kterým se v zahraničí stane úraz, využije službu asistence své pojišťovny?

Naši členové

Euro Center Prague europ assistance global assistance allianz